Amb una altra alumna, la Fina, s'està treballant per agafar objectes amb la mà i mantenir-los. De moment el treball més important és amb la cullera a l'hora de menjar, però l'han d'acompanyar perquè no la sosté per ella mateixa. Com que li agrada molt que li cantin, he proposat dissenyar uns cartells que siguin fàcils d'agafar perquè se li canti mentre ella sostingui el cartell i parar de cantar quan el deixi. Parlant amb la tutora hem anat establint fases d'aquesta possible activitat, ajudant al principi a tenir el cartell a la mà i progressivament treure-li l'ajuda i demanar que quan acabem la cançó ens el torni o, fins i tot, el desi en una capsa.
Aquests dies estic discutint força (en el bon sentit de la paraula) sobre les finalitats de les intervencions que estem preparant, encarada principalment a la funció psicopedagògica d'atenció directa als alumnes. És important remarcar que estic tenint en compte el marc teòric que segueixen a l'escola i a l'aula, l'estimulació basal, per això les activitats segueixen un enfocament global (multisensorial).
No hay comentarios:
Publicar un comentario