lunes, 12 de noviembre de 2012

Reavaluant els objectius i les activitats

La psicopedagoga de l'aula, la meva tutora de pràctiques, va estar un mes de baixa després de les primeres setmanes de curs, per la qual cosa, ha estat molt de temps sense estar en contacte amb la realitat de l'aula. De fet, vaig començar les pràctiques pocs dies després que ella es reincorporés. Per aquest motiu hem estat revisant els fruits de les activitats que han anat seguint durant tot aquest temps.

De moment, veient el ritme sense descans que porta la classe, s'ha pres la decissió, juntament amb l'educadora i la pedagoga que li fa la suplència, de treure les activitats que segueixen la temàtica del centre, ja que porten un ritme massa accelerat.

Des del meu punt de vista, tant la psicopedagoga com les companyes que porten la classe veuen com l'aula està en moviment continu de nens i professionals, cosa que s'agreuja amb l'excés d'activitats que porten a terme. Així, s'ha establert un temps de reflexió per marcar un nou ritme i tornar a preparar nous objectius i activitats a fer amb més calma

El més interessant de tot plegat és la cooperació que controla la tutora buscant el consens entre les professionals i el fet de comunicar a tothom el que es va acordant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario